NICE – RPA (Robotic Process Automation)

Narzędzie NICE dla RPA (Robotic Process Automation)

Nice to światowy lider wśród dostawców rozwiązań RPA – Robotic Process Automation dla przedsiębiorstw dostępnych zarówno w chmurze oraz lokalnie, które umożliwiają organizacjom podejmowanie efektywniejszych oraz skuteczniejszych decyzji biznesowych w oparciu o zaawansowaną analizę danych uporządkowanych oraz nieuporządkowanych. Do klientów Nice Ltd. należy ponad 22 000 organizacji w ponad 150 krajach, w tym ponad 80 firm z listy Fortune 100.

 

NICE – Elastyczne podejście do automatyzacji

Nice Advanced Process Automation oferuje dwa elastyczne podejścia do uproszczenia oraz usprawnienia procesów RPA – Robotic Process Automation:

  • Robotic Automation – Roboty znajdujące się na serwerze automatyzują uporządkowane procesy, które nie wymagają ludzkiej oceny oraz interwencji. Od początku do końca Robotic Automation automatyzuje kroki potrzebne do wykonania zadania, uwalniając pracowników od ich wykonywania przez co mogą się oni skupić na innych procesach, które wymagają wiedzy specjalistycznej
  • Desktop Automation – Roboty stacjonarne automatyzują powtarzające się komputerowe zadania, jednocześnie dostarczając dokładnych informacji oraz wskazówki, kiedy wymagana jest pomoc człowieka.

Jednym z komponentów RPA – Robotic Process Automation składających się na Nice Advanced Process Automation jest Task Control Room, który monitoruje zadania wykonywane przez roboty oraz alokuje zasoby robotów w zależności od potrzeb w danym momencie. Task Control Room jest w pełni skalowalny zapewniając kontrolę nad robotami w czasie rzeczywistym. Task Control Room pozwala również na przeglądanie konkretnych zadań i ogólnej ilości pracy wykonanej przez roboty, a wszystko to dostępne jest w widoku pojedynczego ekranu. System śledzi wszystkie sukcesy oraz błędy robotów, zapewniając alerty w momentach, w których wymagana jest ludzka interwencja.

 

NICE - RPA Robotic Process Automation

 

Do głównych zalet Nice Advanced Process Automation należą:

  • Zwiększona wydajność – utworzone roboty RPA są od czterech do pięciu razy szybsze niż przeciętny pracownik wykonujący to samo zadanie, umożliwiając wykonanie większej ilości zadań w tym samym czasie
  • Wyższa satysfakcja pracowników – odciążenie pracowników od wykonywania żmudnych, mało interesujących zadań prowadzi do większego zadowolenia wśród pracowników
  • Lepsze wykorzystanie dostępnych zasobów
  • Zwiększona satysfakcja klientów – automatyzacja rutynowych zadań eliminuje ryzyko błędu ludzkiego i znacznie poprawia osiąganie celów SLA zapisanych w umowach
  • Bezproblemowa integracja z innymi aplikacjami NICE
  • Szybki zwrot z inwestycji

    Leave Your Comment

    Your email address will not be published.*